sobota 25. března 2017

Must have (1) / NYX, The Balm

Zdravím po více jak měsíci,
Konečně jsem se dostala k tomu, představit vám nový koncept (ano bude velmi originální) a to Must have. Zařadím sem jak třeba drobnosti, tak i větší věci, které jsem už dělší dobu chtěla vyzkoušet. Produkty mám doma chvíli, takže jsem schopna o nich napsat pouze první dojmy, více se potom dozvíte ve Vyzkoušeno. 

Dnes tady mám konkrétně 2 věci od NYX a jednu od The Balm. Všechny jsem koupila v parfumérii Douglas. Zrovna byla akce 20% dolů z nákupu, takže jsem i něco málo ušetřila.
NYX Lingerie odstín Exotic
Na tento odstín jsem dlouho koukala, jenomže pokaždé, když jsem si ho chtěla koupit, tak byl vyprodaný a konečně ho mám :3 A už je to třetí rtěnka Lingerie, kterou vlastním. Oba odstíny jsou super, dlouho vydrží. Dají mi celé vyučování, takže já jsem spokojená. Rtěnky stojí 219 Kč. Můžete je sehnat právě v parfumériích Douglas a nebo přímo na prodejně NYX v Praze na Smíchově.

 The Balm dlouhotrvající tekutá rtěnka odstín Charming
Kolem stojánku The Balm jsem chodila hodně dlouho a vždycky jsem si chtěla něco koupit. The Balm už patří k té dražší kosmetice. Jejich tekuté matné rtěnky stojí 439 Kč. Se slevou jsem ji měla přibližně za 350 a to už je o něco lepší. Odstín se mi moc líbí. Je hodně neutrální, takže do školy ideální. Uvidíme ještě co vydrží. A mají nejhezčí obaly.

A na konec jsem si nechala NYX konturovací paletku
Na wishlistu jsem ji měla asi od září. Paletka obsahuje bronzery, rozjasňovače a pudr. Co jsem zkoušela tak pigmentace je úplně skvělá až se bojím abych to nepřehnala. Rozjasňovače tak často nepoužívám, ale věřím, že teď začnu. Paletka stojí 529 Kč.

Ze všech věcí jsem fakt nadšená :)!
A čím jste si naposledy udělali radost?
Mějte krásný den!
S láskou Tessi

3 komentáře:

  1. ten NYX exotic mám tiež, je úžasný :) ale závidím ti the Balm :) ten je momentálne na mojom wishliste kozmetiky tiež :) vybrala si si krásny odtieň! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Už jsem ho měla 2x na rtech a vydržel mi 10 hodin (i po jídle a pití)a ještě potom ani nešel dolů :D Takže pokud váháš nad The Balm, tak já můžu určitě doporučit :)

      Vymazat