středa 15. února 2017

Jarní prázdniny? / Praha

Zdravím všechny!
 Rozhodla jsem se, že nebude žádný přivítací článek. (Stejně to nikdo nečte) Možná někdo ví, tento blog už byl asi dvakrát v provozu. Vždycky mi došly nápady, neměla jsem čas (ano výmluva), nebo jsem prostě jen nebyla spokojená s články, které vycházely. Takže začínáme zase od začátku a doufám, že už mi psaní vydrží. 

Tento týden mám jarní prázdniny, takže jsem si konečně protřídila myšlenky a mohla sepsat první článek. 
V jednom kuse nejsem doma. Ráda cestuju, ale ve většině případů jen po Česku. (Nevadí i to může být pro někoho inspirací :D ) 
V pondělí 13. února jsem se vypravila s kámoškou do Prahy. Nemáme to zrovna nejblíž, tak jsme musely chytit vlak brzo ráno ještě před šestou ráno. A teď připomínám, že bylo pondělí. Po půl hodině vlak zastavil mezi stanicí Přerov a Olomouc. Říkala jsem si, co se děje. Po asi patnácti minutách nám teda průvodčí oznámila, že před Olomoucí někdo skočil pod vlak a zatím nemají žádné informace o tom, kdy bude trasa průjezdná, ale máme vydržet. Já jelikož jsem hrozný nervák, tak to nebyla informace na mě. (To je tak, když si chcete ulevit a ještě předtím naštvat několik desítek lidí) Do Olomouce náš vlak dorazil se 70 minutovým zpožděním. Náš čas v Praze se teda zkrátil o hodinu a půl. Plán, projít se ráno po Náplavce, ztroskotal.


(Ale Náplavku jsme si ujít nenechaly) 
Po cestě vlakem jsme potkávaly sníh a mlhu, tak jsme se obávaly, jaké bude počasí přímo v Praze. Dorazily jsme asi o půl 11 a bylo jasno a svítilo sluníčko. (Aspoň nějaké pozitivum, že jo) 
Na Náplavce v tuto hodinu skoro nikdo nebyl. 
Jen hromada kačen a labutí. (Míšo příště jim vezmeme rohlíky místo toustů) 
Míša tady ještě nikdy nebyla, tak doufám, že se jí Náplavka líbila stejně jako mně :)

Druhá zastávka byl Vyšehrad. Nejdřív jsme chtěly jet metrem, ale přes to krásné, i když trochu chladné počasí jsme se rozhodly jít kousek pěšky. ( No to byla chyba, když pak někdo nemohl najít metro) Došly jsme na Václavák a z tama už metrem směr Vyšehrad. (O metru se v tu chvíli nedalo říct, že by tam nebyla ani noha naopak lidi všude )
Proč zrovna Vyšehrad? Je to srdeční záležitost. Pokaždé se sem ráda vracím hlavně v létě. ( O tom třeba někdy příště napíšu víc )
A je tam pěkný výhled na celou Prahu a jelikož bylo opravdu krásně, tak jsme se tam přece nemohly nezastavit. 
( Potom došla chvíle na oběd a jakmile se dostanete někam do OC, tak se nevyhnete nákupům... no znáte to)
Zastavily jsme se konkrétně tedy v Palládiu. Moje první zastávka po obědě vedla do Sephory, protože jsem chtěla vyzkoušet nějakou jejich matnou rtěnku. Koupila jsem si odstín 24 a pokud by byl zájem o recenzi, není problém :)

 Další zastávka byla Lush. Chtěla jsem vyzkoušet nějakou bombu do koupele. Chodila jsem kolem dokola a nevěděla jsem, kterou vybrat, tak jsem se i ptala, jakou si vzít na efekt. Více napíšu až v článku, který chystám. 
Potom už nás čekala cesta na Smíchov, kde se k nám přidaly další dvě kamarádky.
Vedu s Naty fanklub Milana Peroutky a chtěly jsme si ho s holkama odchytnout. (Jo odchytnout, takže jsme 2 hodiny čekaly před óčkem, ale nevadí :D ) 
Potom jsme se jen stavily na véču a na Mildův bubble tea ( Určitě se na něj taky stavte! )


Cesta zpátky už byla naštěstí bez skokana. Dorazila jsem domů v 10 hodin úplně utahaná, ale spokojená. 
Tak a je to vše :) ( Pokud to někdo přečetl až sem a neusnul u toho tak jsem moc ráda ) 
Mějte krásný den!
S láskou Tessi

1 komentář:

  1. Článek fakt hezky napsaný :) A jo na to že jsem byla na Náplavce poprvé, tak se mi tam fakt hodně líbilo a ano příště radši rohlíky pro kačenky :D

    OdpovědětVymazat