úterý 21. února 2017

Bomba do koupele The Experimenter / Lush

Ahoj všichni :)
Dlouho jsem si přála vyzkoušet něco od Lushe. Konkrétně bombu do koupele. Viděla jsem jich spoustu na snapchatu, ale nevěděla jsem, kterou bych přesně chtěla. Když jsem přišla do krámku, krásně to tam vonělo. Chodila jsem stále sem a tam a neuměla si vybrat. Všechny byly krásně barevné. Pán se nás zeptal jestli hledáme spíše na efekt, nebo se silnější vůní. (To zní divně, ale chápete, co jsem myslela :D) Má odpověď byla jasná.


Pokud to někdo neví, tak Lush má věci netestované na zvířatech a suroviny maji od dodavatelů, kteří také netestují na zvířatech.(Jakože Tereza není žádný odborník na tyto věci)
Složení bomby
  • Sodium Bicarbonate
  • Kyselina citrónová
  • Praskavý prášek
  • Vetiverová silice
  •  Dipteryx odorata seed extract
  • Vinný kámen
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Lauryl Betaine
  • Eugenol
  • Limonene
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Tin Oxide
Snad je to vše a snad nikde není chyba :)

Na stránkách Lushe se můžete podívat na "animaci" co bomba udělá po vhození do koupele ( https://cz.lush.com/products/experimenter ) Já jsem byla nadšená. Voda zářila různými barvami... uvidíte zachvíli na fotkách. Nesměly chybět samozřejmě i třpytky. Pokud chce člověk vypnout, nebo se kouknout na film, tak opravdu doporučuji :)


Jelikož byl Valentýn, tak jsem si atmosféru ještě doladila svíčkou a čokoládou. Pustila jsem Ohnivý kuře, které jsem kvůli Praze v pondělí nestihla a relax začal. Po koupeli jsem si chytře oblekla svoje "dupačky" z Primarku a jdou cítit po bombě ještě teď. (A to máme 21.února)
Máte zkušenosti s Lushem?
Určitě to nebyla poslední věc, kterou jsem si odnesla. 
Pokud mi něco doporučíte, budu jen ráda :)
Měj krásný den! :)
S láskou Tessi

Žádné komentáře:

Okomentovat